söndag 5 april 2009

Första Youtube-reportaget

Så ligger den då ute på cyberarenan - Youtube - min lokalTVintervju med Sofia Modigh, nr 2 på Kristdemokraternas EU-lista. Här är länken http://www.youtube.com/watch?v=EZ_y-enspo0.

För övrigt en härlig helg där en man dunkade mig i ryggen där jag stod med KD-jackan och var städledare i ett bostadsområde i min hemkommun Sollentuna; Man får gratulera till opinionssiffrorna. Nej han var inte spydig utan förklarade att han gladdes med Alliansen som tagit in det otroliga försprånget som vänsterkartellen hade så sent som för ett halvår sedan, och glidit förbi.

Nu gäller det att vara generösa mot varandra, glädjas åt moderaternas framgångar och jobba för lika goda framgångar för vårt parti. Visst var det härligt att se vår statsminister sida vid sida med Obama i helgen också! Vi är med i ett vinnande team.

Och så kom äntligen våren och jag fick sätta upp en spaljé till hustruns stora glädje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar